Magalí Sare & Sebastià Gris: 'A boy & a girl'

Magalí Sare & Sebastià Gris: 'A boy & a girl'

Edifici d'Es Molinar. Carrer del Molinar, 49. Mapa ikusi

Online salmenta itxita.

Informazio gehiago jasotzeko ekitaldiaren antolatzailearekin harremanetan jarri.

Antolatzailearen datuak "Antolatzailea" eremuan daude.

Deskribapena

TardOral. Cicle d'Oralitats

Dissabte 3 de desembre, a les 20 h

A la Sala Es Molinar de Montuïri

Magalí Sare i Sebastià Gris

“A boy & a girl”

Un duet molt íntim. A boy & a girl és un disc que aposta per l’experimentació electrònica a través de la de-construcció de temes clàssics de cambra i cançons populars mallorquines, com ara el romanç de La mort de na Margalida. Aquest treball investiga la creació de sonoritats on també hi són presents elements naturals de l’espai a on es fa l’enregistrament. La guitarra i la veu es presenten com a elements que abracen contínuament el món dels efectes i distorsions.

Un recital ajornat del cicle La Lluna en Vers que a la fi podrem gaudir, amb continguts d’arrel intensificats, en el marc del TardOral.

Hi col·labora: Ajuntament de Montuïri

Kasu honetan antolatzaileak ez du zehaztu adingabekoen politikarik sarreran, zalantzarik izan ezkero zuzenean antolatzailearekin harremanetan jartzea gomendatzen dizugu.

4 Iritziak Iritziak ikusi

Complicitat
Un concert entre amics, amb complicitat amb el públic, amb moments de subtilitat deliciosa.
Antònia Ramis
2022/12/6
Magali
L' unic que la Sala feia molt de Fred, i això no creaba una atmòsfera tan acolllidora, com era la música.
Manoli Pozo
Simpatia i qualitat
Vàrem gaudir d'una estona molt agradable, amb una actuació carregada de simpatiai impecable interprettació.
Joan Melcior
Iritzia balioztatuta2022/12/3 egunean joan zen
magnific, dues hores que han pasat volant
Llastima de local congelat, i amb un acces laberintic